I AM A FUCKING ARTIST

Flowers - Pop Up!

Flowers-pop up!


I see the crystal raindrops fall
我望着水晶般的雨滴落下
And the beauty of it all
和这美丽的一切
Is when the sun comes shining through
当阳光照耀四周
To make those rainbows in my mind
在我心中形成一道彩虹
When I think of you sometime
当我想你的时候
And I want to spend some time with you
我想花点时间和你相聚
Just the two of us
只有我们两个人
We can make it if we try
如果我们尝试 就可以做到
Just the two of us
只有我们两个人
Just the two of us
只有我们两个人
Just the two of us
只有我们两个人
Building castles in the sky
建造在空中的城堡
Just the two of us
只有我们两个人
You and I
你和我
Just the two of us
只有我们两个人
We can make it if we try
如果我们尝试 就可以做到
Just the two of us
只有我们两个人
Just the two of us
只有我们两个人
Just the two of us
只有我们两个人
Building castles in the sky
建造在空中的城堡
Just the two of us
只有我们两个人
You and I
你和我
We look for love no time for tears
我们寻找爱情 没有时间哭泣
Wasted water's all that is
掉眼泪是没用的
And it don't make no flowers grow
它不能令花儿生长
Good things might come to those who wait
美好的事情将会发生在耐心等待的人中
Not for those who wait too late
不会发生在那些迟到的人身上
We gotta go for all we know
我们要去我们所知道的地方
Just the two of us
只有我们两个人
We can make it if we try
如果我们尝试 就可以做到
Just the two of us
只有我们两个人
Just the two of us
只有我们两个人
Just the two of us
只有我们两个人
Building castles in the sky
建造在空中的城堡
Just the two of us
只有我们两个人
You and I
你和我
Just the two of us
只有我们两个人
We can make it if we try
如果我们尝试 就可以做到
Just the two of us
只有我们两个人
Just the two of us
只有我们两个人
Just the two of us
只有我们两个人
Building castles in the sky
建造在空中的城堡
Just the two of us
只有我们两个人
You and I
你和我

歌词来自网易云音乐

评论(3)
热度(5)

© Outlier | Powered by LOFTER