I AM A FUCKING ARTIST

Geniuses & Thieves - Gentle Bones

56秒


Geniuses & Thieves-Gentle Bone


作曲 : Alexei Saba Mohajerjasbi D/B/A Gourmet Sabzi Ahangs/Joel Tan
作词 : Joshua Wei/Alexei Saba Mohajerjasbi D/B/A Gourmet Sabzi Ahangs
Something 'bout this mistress
这是关于情妇的一些故事
Oh she stares right through your skin
她凝视的目光能穿透你的肌肤
Something 'bout this spoilt guacamole
这是关于被宠坏宝贝的一些故事
Isn't she
不就是她吗
One for the greatest
一个伟大的人
One for the greed
一个贪婪的人
One for the many men who deceive
一个诱骗了无数男人的人
one for the geniuses and thieves
一个既是天才又是小偷的人
I can't deny, I can't deny
我不能否认,也无法否认
That I fortified my lucid mind
此刻我要筑起清醒的头脑
In search of what is real
寻找何为真实之物
Your beauty needs no comprehension
你的美丽不需理解
Far surpassed ideal
远远超出了我的认知
No, you held me once, I caved in so do it twice
你把我拥入怀中,我沦陷了,所以请再做一次吧
No, heard it all, caved in a thousand times
完全听从于你,我沦陷了无数次
Hold me back, simmer me down
抱紧我,让我沸腾的心冷静下来
I'm better than before
我会比从前更好
It's all set, we go running back
一切都准备就绪了,让我们回到过去
The mundane don't hear our call
世俗之人听不见我们的呐喊
You're hell of a sadist
你就是撒旦般的施虐狂
Waiting to feed
等待着被满足
Tangled me right up to my knees
我们足膝相缠
"Minority", it rings through my ears
“不够”一直在耳畔回响
I can't deny, I can't deny
我不能否认,也不能否认
That I fortified my lucid mind
此刻我要筑起清醒的头脑
In search of what is real
寻找何为真实之物
And your beauty needs no comprehension
你的美丽不需理解
Far surpassed ideal
远远超出了我的认知
No, you held me once, I caved in don't do it twice
你把我拥于怀中,我沦陷了,但是不要再来第二次了
No, heard it all caved in a thousand times
完全听从于你,我沦陷了无数次
Must all bestowed upon you be deserved
一切都必须给予你 那是你应得的
I've been at my worse, and so I come to you
我已展现出最坏的一面 所以我来到了你身边
And oh I'll find you
没错 我终会找到你
For I've been meaning to
这就是我存在的意义
And then I
然后我
Cave in a thousand times
会再次沦陷无数次

歌词来自网易云音乐

评论(2)
热度(29)

© Outlier | Powered by LOFTER