I AM A FUCKING ARTIST

Daisy Chains - Will Joseph Cook

Daisy Chains-Will Joseph Cook


It should be easy, plane sailing away
应该很简单吧 飞机远航
Dream the sunset, oh give me a break
梦中的日落 噢省省吧
Tied up in daisy chains, only myself to blame
扎在雏菊花环里 怪我好了
You can call it selfish, call it what you want
你可以说这是自私 随你怎么说
I don't need it to escape the nasty
我无需依赖它逃离我厌恶的事物
I want feelings, not something plastic
我要真情 不要矫情
Somehow my love's not chemical
可我的爱并非起于化学反应
Not weight up to the decimal
无法精确到小数
There’s thrill on my shower screen
我的花洒喷下一阵激动
Messages from the witness team
围观人群的讯息
And when I read it, hands gone
我读到的时候 周围的手不见了
Push me on my finger, I write
推推我的手指吧 我写道
Said oh, you got it, you got it good
你做到了 你好得无与伦比
Come only, come only as you are
来吧 就按你的意思来
You got it, You got it good
你做到了 你好得无与伦比
Should be simple
应该很简单吧
Drip, drop and it’s gone
滴答 一下就过去了
No much, just a little
不需要很多 一点就足够
It's not what I want
这不是我想要的
Throw out the daisy chains
把雏菊花环扔走
Move on to better days
开启更好的生活吧
You can call me melodramatic
你可以说我感情用事
Could call me what you want
随你怎么说
I don't needed, too scared, but not stayed
我不需要 我很恐慌 但我也不想保持
How I’m feeling, not something plastic
不想保持现状 这矫情的东西非我所愿
Somehow my love's not chemical
我的爱并非起于化学反应
Not weight up to the decimal
无法精确到小数
There’s thrill on my shower screen
我的花洒喷下一阵激动
Messages from the witness team
我收到围观者的讯息
And when I read it, hands gone
当我读到时 手都不见了
Push me on my finger, I write
推推我的手指吧 我写道
Said oh, you got it, you got it good
你做到了 你好得无与伦比
come on it, come on it
来吧 来吧
You got it, you got it good
你做到了 你好得无与伦比
Said oh, you got it, you got it good
我说 噢 你做的太赞了
come on it, come on it
来吧 来吧
I said oh, you got it, you got it good
我说 你做到了 太棒了
Should be simple, should be easy
应该很简单吧 应该很容易吧
Should be simple, but it never is
应该很简单吧 但事实从未如愿

歌词来自网易云音乐

评论
热度(7)

© Outlier | Powered by LOFTER